Mälarbadens Golfklubb

- För aktuella händelser kika på "Nyheter"

Behöver du komma i kontakt med oss?

Klicka på länken nedan!

icons8-calendar-18-80

Välkommen till Mälarbadens GK

Kom till Mälarbadens Golklubb och upplev vår natursköna och välvårdade bana i Torshälla, strax utanför Eskilstuna. Uppskattad av golfare från hela Mälardalen för sin varierande bandesign och tillgänglighet.

RECEPTIONEN ÄR ÖPPEN MÅNDAG - FREDAG 08.00 - 16.00.

072- 553 37 37

Eller maila till reception@malarbadensgk.se

Spela 9 eller 18 hål golf och avrunda med en god bit mat eller svalkande dryck i vår fina restaurang inomhus eller på vår nya fina altan. Vi har range, övningsområde och gott om parkeringar precis intill golfbanan. Du kan också komma till oss sjövägen och enkelt lägga till vid vår gästbrygga.

Ta del av vad som händer på banan genom att kika i kalendern!

Golfhäftet 2023

Golfhäftet 2023 gäller alla vardagar mellan 8.00- 14.00 samt helger efter kl 14.00

- 50% på ordinarie greenfee. Betalning sker med kort eller swish  i receptionen vid incheckning. När receptionen är stängd sker betalning med swish på telefonnummer: 123 122 46 66

Tomt utrymme