VILL DU VARA MED I VÅR UTVECKLING OCH VÄXA TILLSAMMANS MED OSS?

Är du vår nästa företagssponsor?

Mälarbadens Golfklubb har ambitionen att alltid försöka överträffa våra partners förväntningar och är därför i ständig utveckling när det gäller samarbetsformer och produkter.

Vårt mål är att leverera kvalitet i alla led och vet att vi kan erbjuda en fantastisk golfbana med en promenad genom vår fauna och nu även med en padelanläggning med 2 dubbel- och 1 singelbana som bokas via appen PLAYTOMIC.

Klubbens olika paket och lösningar är väl anpassade till dig som företagare eller förening. Vi ser till att du får ut bästa möjliga av ditt samarbete, arrangemang eller event med oss. Vi har stor erfarenhet och kunskap när det kommer till tävling, event och andra arrangemang vid vår golfklubb och padelanläggning. Vi erbjuder olika sponsorpaket, där vi också har en prislista med idéer som kan hjälpa er utifrån önskemål och behov. Kontakta oss redan idag om du vill att vi besöker dig eller bara är nyfiken!

Hjärtligt välkommen!

Golfklubben

Vill du vara med att stödja golfklubbens framtid & utveckling.
För mer information kontakta Magnus Flink, Ansvarig Marknadskommittén.

Magnus Flink

marknad@malarbadensgk.se

Seaside Padel

Här finner du MbGk Padel Club och Partnererbjudande 2022. Padelbanorna kan endast bokas via appen PLAYTOMIC. Sveriges enda anläggning med centercourts i en fantastisk
miljö vid Mälarens strand. Hit kommer du enkelt även med båt. Godkänd anläggning för tävlingar enligt Svenska Padelförbundet.

Öppettider: Alla dagar mellan kl 08.00 - 22.00

Vid eventuella frågor, kontakta Andreas Komada eller Oskar Parneus.

Oskar Parneus

parneus@live.se