Hitta hit!

Välkommen till Mälarbadens Golfklubb och Seaside Padel som ligger i natursköna Mälarbaden utanför Torshälla, bara 15 minuter från Eskilstuna.

Vid bokning genom min golf kan du inte välja att spela 9-hål, men när du kommer på plats betalar du för 9 eller 18 hål. Boka starttid www.golf.se

Vägbeskrivning via E20 (öster och väster)

Sväng av vid avfarten 130 (Folkesta) och följ skyltning mot Torshälla. Efter 2.5 km sväng vänster mot Mälarbaden. Följ vägen tills du kommer fram till badplatsen, sväng där vänster och fortsätt 200 meter så ser du Mälarbadens klubbhus på vänster sida.

GPS-koordinater: 59.451063, 16.430794

VÄLKOMNA PÅ EN HÄRLIG RUNDA GOLF ELLER EN PADELUPPLEVELSE

Nås alltid via mejl på: reception@malarbadensgk.se

Se nedan gällande greenfee och spelavgifter för padel under säsongen 2024.

Greenfee löser du via receptionen eller om receptionen är stängd via swish på nr 123 122 46 66.

Padelbanor bokas via appen PLAYTOMIC.

Greenfee seniorer

18 hål

Mån - Fre  350 kr

Lör - Sön och Helgdag  400 kr

9 hål

Mån - Fre 275 kr

Lör - Sön och helgdag 325 kr

Greenfee Juniorer (upp t o m 21 år)

18 hål

Mån - fre  150 kr

Lör - Sön och helgdag  175 kr

9 hål

Mån - Fre  100 kr

Lör - Sön och helgdag  125 kr

Seaside Padel

Bokning sker via appen PLAYTOMIC.

Öppettider. Alla dagar mellan kl 08.00 - 22.00

2 st Dubbelbanor

300 kr/ timme

1 st Singelbana

200 kr/ timme

Golfbil & Hyrvagn

Golfbil medlem med intyg 200 kr

Golfbil medlem utan intyg 350 kr

Golfbil gäst med intyg 300 kr

Golfbil gäst utan intyg 350 kr

Årshyra golfbil medlem med intyg 2500 kr

Årshyra golfbil medlem utan intyg 4000 kr

Hyrvagn 9 eller 18 hål 40 kr

Juniorer spelar gratis

Juniorer från Torshälla GK, Eskilstuna GK  (upp till 21 år) spelar utan kostnad på Mälarbadens GK. Välkomna!

Gästbrygga och bad

Kom till oss sjövägen via Mälaren, lägg till och slå ut. Precis intill banan ligger vår brygga där vi erbjuder fyra kostnadsfria gästplatser med ett djup på ca 1,70 meter. Det finns även möjlighet att hyra fasta båtplatser under hela båtsäsongen. Hör av dig till oss för tillgänglighet och prisinformation. På gångavstånd från golfklubben ligger även en av Eskilstuna populäraste och finaste badplatser. Perfekt för dig som vill avrunda dagen med ett svalkande dopp!

Boende i Mälarbaden

Besök Mälarbadens Camping & Gästhamn för mer information gällande boende och priser, ring 016-34 31 87

Hotell

I Eskilstuna med omnejd finns gott om hotell i alla prisklasser.
Perfekt för dig som vill kombinera ditt golfspel med en hotellweekend och upptäcka mer om Torshälla/Eskilstuna.
Läs mer om hotellboenden hos Eskilstuna Besöksguide.