Herrgolf 2023

Årets Herrgolf.

Välkomna till årets säsong av herrgolfen!

Vi kickstartar säsongen med en shotgun + mat hos vår nya krögare den 3:e maj. Shotgun har vi som bekant första onsdagen i månaden och i år återgår vi till obligatoriskt golf+mat, vilket innebär att om man anmäler sig till golfen så stannar man även och äter. Vi jobbar på att få ett skapligt pris av krögaren. Vi önskar för övrigt att fler har tid/möjlighet att vara kvar till prisutdelningen även vanliga tävlingsdagar för att skapa en ännu härligare stämning på klubben.   Vi kommer även att återgå till swishbetalningar och tar bort kontanterna igen   Vår eminenta Christer Öhnn kommer att ansvara för swishen så det kommer att ske till hans mobilnummer 070-8427131. Det kostar 60 kr per tävling där hälften är prispengar per tävling och hälften går till finalspelets prisbord   Vi swishar för 5 alternativt 10 gånger när vi swishar, vilket innebär att vi swishar antingen 300 kr eller 600 kr. Swish sker innan man anmäler sig. Målet är att prispengarna utbetalas i samband med prisutdelningen, dock senast dagen efter. Är du inte medlem i Mälarbaden så betalar du även en tävlingsgreenfee på 100 kr. Detta görs på plats på klubben, till klubben. Med hopp om en regnfri säsong hälsar vi er varmt välkomna till herrgolfen 2023!

Herrkommittén

Med vänlig hälsning Thomas Forslöf 072-3736651