Ställplatser

Golfklubben erbjuder 3 st ställplatser för husbil eller husvagn.

Golfklubben och ställplatserna är belägna precis intill Mälaren med en fantastisk vy över Mälaren och närbelägna öar där småbåtshamnen är i blickpunkten, det är 100 meter till Mälarbadens badplats. Ställplatserna ligger intill hål 9/18 green och strax intill klubbhus och restaurangen.

Platserna är förberedda med el och vatten, dock ej tömning av toa och gråvatten.
I golfklubbens omklädningsrum som är öppet mellan 06.00 och 22.00 finns dusch och toaletter för inbokade gäster.

Golfklubbens restaurang som är i anslutning till ställplatserna serverar mat enligt tider som anges på vår hemsida www.malarbadensgk.se

Golfbanan som precis har firat 30 år har 18 hål och 18 tees och 9 st fairways.
Ställplats kostar 225 kr/ dygn.

Bokning av ställplats görs via vår reception 08.00-16.00
telefonnummer 072 – 553 37 37 alt mejl reception@malarbadensgk.se

För ytterligare information ring receptionen enligt ovan eller vår klubbchef på telefonnummer nr 070 – 190 51 27.

Vi ses i sommar !